سرخط خبرها

مهیج‌ترین هفته والیبال| پلی آف ۲ از ۳ برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۵۸۴۷۰
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
مهیج‌ترین هفته والیبال| پلی آف ۲ از ۳ برگزار می‌شود
در هفته پنجم و پایان دور مقدماتی مسابقات گروهی بازی های تماشایی برگزار خواهد شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته‌های پایانی دور گروهی (هفته پنجم متمرکز) لیگ برتر والیبال مردان با جدال‌های حساس بین مدعیان قهرمانی دنبال می‌شود. جدال‌هایی که در نزدیکی دروازه پلی آف این هفته پیش رو را مبدل به مهیچ‌ترین هفته والیبال، خواهد کرد. بازی‌های این هفته، پایان انتظار علاقمندان به والیبال در دیدن بازی‌های خوب خواهد بود.
شروع این بازی‌ها شنبه ۲۵ بهمن ماه با دیدار همزمان لبنیات هراز آمل با شهرداری ارومیه و فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان خواهد بود و با رویارویی شهرداری ورامین و سایپا، شهرداری ارومیه با سپاهان، لبنیات هراز با سپاهان، شهرداری ورامین با شهداب یزد، فولادسیرجان با شهرداری ارومیه و لبنیات هراز با سپاهان و شهداب یزد با سایپا از جمله جذاب‌ترین دیدار‌های پیش روست.
گفتنی است کمیته رویداد‌ها با وجود در پیش بودن سه هفته از بازی‌های دور گروهی، برنامه بازی‌های مرحله پلی آف (یک چهارم نهایی) را اعلام کرد بر این اساس تمامی بازی‌ها در سالن فدراسیون والیبال انجام خواهد شد. بازی‌های این مرحله ۲ از ۳ خواهد بود و تیمی که بتواند در هر دو بازی رفت و برگشت برنده شود، راهی نیمه نهایی خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->